Autorisation kontra ikke Autorisation


Autorisation

Autorisation hører fortiden til. Systemet er skabt sådan at du som kunde har en sikkerhed for at en Autoritet, I de fleste tilfælde staten, har stillet en garanti for at det, eller den, du bestiller til at udføre et bestemt job, en behandling for eksempel. Har statens blå stempel for at det du bestiller har en vis standard. En hvis kvalitet. Og hvis ikke det du har fået, lever op til det du forventede, så er der klage instanser du kan gå til med din klage, få erstatning osv. Det er et upersonligt system og har sikkert haft sin berettigelse tidligere.

TILLID

Det jeg arbejder med er TILLID og personligt kendskab, personlig erfaring. Jeg har været selvstændig i det meste af mit arbejdsliv. Og de fleste af de kunder jeg har og har haft, er kunder der kommer igen. De fleste kommer til mig efter et personligt møde eller via anbefalinger fra andre jeg har har haft kontakt med. Jeg reklamerer meget sjældent med det jeg kan. Jeg lader oplevelsen, min ydelse tale for sig selv. Der er ingen garanti i mit tillid s baserede system, men jeg yder som regel meget mere end du kunne forvente at få andre steder. Så lad det komme an på en prøve. Hvis du føler du kan stole på mig.